Thursday, October 21, 2010

untitle yet

Ok la, dsbbkan aku ni sik bengang ngn sifat x sedar diri mamat2 indon kt Malaysia ni, so aku pon amek kputusan la nk cari idea baru nk tulis blog ni. Maka dengan ini aku pon menulis la ceritera keadaan dalam bilik aku ni. kalo korg nk baca silakan kalo x mo xpyh baca.

Bilik aku ni agk pns la suasana dia dalam 3minggu ni sbb Malaysia dlanda kemarau. so tiap2 malam awek aku akn marah sbb aku mandi kul 4 pagi. gle ko x mandi, xleh tdo aku pns. dh la aku semakin tembam so lemak2 aku 2 menghalang pengaliran udara dlm badan aku. maka nk djadikan ceritera, aku pon xg semayang jumaat hari ni sbb smlm x leh tdo pns sgt bgn2 kul 2. hehehehe.... meh la kita bandingkn aku dl2 time part 4 ngn skg ni slps setahun.

Part 4 2009


N skg awl bulan 10 hari 2
Serius gemok la kalo korg pasan ke pic ni cm x nmpk gemok or aku semakin kurus?
hahahahaha.........


Kn aku dh ckp xde idea, tp aku nk tulis gk. Last 2 days aku duk ber-3 pas 2 mamat setan kecik 2 pindah bilik sbelah so jd la aku brdua. nk tgk muka mamat 2? Dia ni harap je ank ustaz + tok kadi, tp perangai dia mmg sejibik mcm setan. Nama dia nett .. Last 2 week dia jd prom king la tp dia pnya cite smpai hari ni kemain dia bangga jd king. Cm jahanam.. Kitorg pgl dia ni korea sbb hari2 dia buat drama korea nangis2 ngn awek dia... Hamapeh skali lg

Nk aku cite psl kwn aku sorg lg x yg duk dlm bilik ni?
Haaaa, kang kalo aku cite kang banyak lak.. So x pyh la or lenkali la aku edit ke post ni kn...
Sekian,
IndoneSHIT!!!

3 comments: